Reklamy zewnętrzne są numerem jeden w prowadzonych strategiach marketingowych. Nie bez powodu to właśnie one są najbardziej popularne, gdyż skutecznie przyciągają uwagę potencjalnych klientów, a dodatkowo ciekawie zdobią cały budynek. Jest wiele rodzajów reklam zewnętrznych – jedną z nich są kasetony podświetlane.
Gdzie wykorzystuje się kasetony podświetlane?
Kasetony reklamowe są wyrobem montowanym przede wszystkim na zewnątrz. Nie ma jednak problemu, aby zainstalować je również wewnątrz budynku. Producenci tworzą kasetony o różnych kształtach, mogą być one między innymi prostokątne, kwadratowe, okrągłe lub trójkątne. Produkty można podzielić na jedno- i dwustronne. Pierwsze z nich przytwierdza się do elewacji budynku, najczęściej przed wejściem do niego – podświetlany wzór znajduje się wyłącznie po jednej ze stron produktu. W przypadku kasetonów dwustronnych indywidualnie zaprojektowany wzór znajduje się po obu stronach i najczęściej taki produkt montowany jest na słupach, aby był widoczny bez względu na to, z jakiej strony się podchodzi. Kasetony mogą służyć kilku celom – reklamowym, kiedy to produkt wyświetla usługi firmy – informacyjnym, mającym na celu przekazać klientom ważne informacje o firmie oraz wizerunkowym – ważnym dla podniesienia renomy przedsiębiorstwa. Różnorodność instalacji można zauważyć w dużych miastach, dla przykładu firmowe kasetony podświetlane w Warszawie występują w wielu kształtach, rozmiarach i kolorach.
Osoby chcące zachęcić klientów do skorzystania z usług powinni zawiesić nieopodal swojego lokalu kasetony podświetlane. W interesujący sposób mogą przedstawiać logo przedsiębiorstwa lub wizualnie zachęcać do skorzystania z oferty i trwającej promocji. Produkt można dobrać indywidualnie do swoich potrzeb.