Zalety kampanii teaserowej

Pod pojęciem kampanii teaserowej, jak w przypadku większości kampanii marketingowych, kryje się działanie mające na celu wzbudzenie zainteresowania konsumentów. W niektórych przypadkach firmy robią to zalewając rynek informacjami odnośnie tego, jaki towar oferują. Wzbudzenie ciekawości może być jednak znacznie bardziej inspirujące. Zwłaszcza dziś, gdy konsumenci wymagają więcej, niż tradycyjne formy wzbudzania zainteresowania.

Poznajemy zalety kampanii teaserowej

skuteczna kampania teaserowaKlienci stawiają coraz częściej poprzeczkę wysoko, oczekując, iż marki starające się przyciągnąć uwagę, będą jednocześnie bawić oraz dostarczać rozrywki. Kampania teaserowa wpisuje się doskonale w takie oczekiwania. Jest ona nazywana inaczej kampanią pre-lauch, gdyż standardowo jest wykorzystywana przed wprowadzeniem produktu na rynek. Jest to sztuka wzbudzania zainteresowania w taki sposób, aby ludzie chcieli się dowiedzieć jeszcze więcej. Dobrym wyborem jest skuteczna kampania teaserowa. Jest to technika marketingowa, która wiąże się z reklamami uchylającymi jedynie rąbek tajemnicy na temat nowej usługi czy produktu. Im bardziej jest inspirująca i intrygująca, tym lepiej. Jej celem  jest zwykle wywołanie jak największego szumu wokół produktu. Kampania teaserowa faktycznie może wzbudzić duże zainteresowanie społeczeństwa, a nawet podekscytowanie. Jest to jednak możliwe wyłącznie w przypadku, kiedy działania marketingowe są prawidłowe.

Część informacji z zakresu kampanii teasetowej może pojawiać się na billboardach, bądź być komunikowana za pośrednictwem mediów społecznościowych. Kampanie teaserowe bazują na jednej z ludzkich skłonności, która polega na chęci poznania zakończenia, gdy coś nas zainteresuje. Kampanie tego rodzaju są doskonałym sposobem na podniesienie rangi firmy, polegają na przyciąganiu uwagi odbiorców, bez ujawniania szczegółów.